مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 15:272022-05-20اجتماعي

آغاز آلودگی ها در کرمانشاه/هوای 3شهرستان استاندارد نیست


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از آغاز آلودگی هوا در کرمانشاه و خارج شدن وضعیت هوای سه شهرستان از حالت استاندارد خبر داد.

- ابراهیم شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شاخص ساعتی کیفیت هوا تا ساعت 15 جمعه در قصرشیرین عدد 500 را نشان می دهد که بیانگر وضعیت بحران و خطرناک است و وضعیت رنگ قهوه ای در این شهرستان را نشان می دهد.

وی افزود: این شاخص در زمان مشابه عدد 157 را برای شهرستان های سرپل ذهاب و گیلانغرب نشان می دهد که نشانگر وضعیت قرمز و هشدار ناسالمی هوا است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: شاخص ساعتی کیفیت هوا تا ساعت 15 روز جمعه عدد 85 برای شهرستان پاوه و عدد 86 برای کرمانشاه را نشان می دهد که بیانگر وضعیت استاندارد است.

وی با بیان اینکه شاخص زیر 100 نشانگر وضعیت استاندارد هوا است، گفت: این شاخص در شهرستان های کنگاور و اسلام آبادغرب به ترتیب اعداد 60 و 73 در وضعیت استاندارد را نمایش می دهد.

وی خاطرنشان کرد: به مبتلایان به بیماری های ریوی، قلبی، سالمندان و کودکان توصیه می شود تا حد امکان از منزل خارج نشوند و فعالیت های خود را در فضای باز به حداقل برسانند و در زمان آلودگی شیشه های خودرو را بالا نگهدارند و اگر بیماری زمینه ای تنفسی دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز آلودگی ها در کرمانشاه/هوای 3شهرستان استاندارد نیست

آغاز آلودگی ها در کرمانشاه/هوای 3شهرستان استاندارد نیست