مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 15:122022-05-20سياسي

رقابت 12 نفر درششمین دوره انتخابات شورای هیئت های مذهبی آستارا


رییس اداره تبلیغات اسلامی آستارا گفت: 12 نفر در آستارا، بخش مرکزی و لوندویل در انتخابات شورای هیئت های مذهبی این شهرستان شرکت کردند.

- ، حجت الاسلام حسینعلی رضا زاده ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ششمین دوره انتخابات شورای هیئت های مذهبی همزمان با سراسر کشور در آستارا برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این انتخابات در دو حوزه آستارا و لوندویل برگزار شد، ادامه داد: 12 نفر در آستارا و بخش مرکزی و 5 نفر در بخش لوندویل نامزد انتخابات بودند.

حجت الاسلام رضازاده اضافه کرد: بعد از شمارش آرا در آستارا و بخش مرکزی ارژنگ کرمیانی، رحیم پورواجد، کریم اندرونی، غلامرضا اژدرپور و آرمان عزتی اصل به عنوان 5 عضو اصلی و امین صدق نژاد، قدرت الله ابراهیمی و علی حیدرنیا نیز به عنوان اعضای علی البدل هیئت مذهبی انتخاب شدند.

وی افزود: در لوندویل نیز منوچهر رخسارزاده، علی حیدر جوینده و بهروز قلی زاده به عنوان اعضای اصلی شورا و علی نورالله ی نوین و اسماعیل حسین پناه نیز به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

وی با اشاره به نتایج مثبت برگزاری انتخابات شورای هیئت های مذهبی در آستارا طی دوره های گذشته، گفت: برطرف کردن آسیب ها، برگزاری دوره های آموزشی یکپارچه، منظم و منسجم مذهبی با مدیریت هیأت های مذهبی و هدایت و حمایت سازمان تبلیغات اسلامی از جمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 12 نفر درششمین دوره انتخابات شورای هیئت های مذهبی آستارا

رقابت 12 نفر درششمین دوره انتخابات شورای هیئت های مذهبی آستارا