مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 15:022022-05-20سياسي

نقش روحانیت در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس باید تبیین شود


نقش روحانیت در شکل گیری انقلاب اسلامی و دفاع مقدس باید به خوبی و درستی تبیین شود؛ زیرا در طول تاریخ روحانیت شیعه همواره با خون خودشان از مکتب شیعه و اسلام ناب محمدی پاسداری کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، سرگرد سعید تاجیک فرمانده سپاه امام حسین(ع) شهرستان ورامین در سخنرانی قبل از خطبه های نمازجمه این شهرستان اظهار کرد: در مقام شهید و شهادت همین بس که قرآن کریم آنها را زنده می پندارد و می گوید آنان زنده هستند و نزد پروردگار خویش روزی می خورند.

وی گفت: در تاریخ داریم که یکی از علمای بزرگ یکسال را شب قدر گرفت و وقتی از او پرسیدند که از خدا در این یکسال چه خواسته ای داشتی گفت؛ من از خدا شهادت را طلب کردم  و این مقام شهید و شهادت است که ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد و این فرمایشات امام راحل است.

فرمانده سپاه ورامین افزود: شهادت همیشه و در همه جا میسر نیست اما جهاد علمی و مرکب عالم در همه زمان ها از نظر زمان عصر و جغرافیا امکان دارد  و یک لحظه هم این مجاهدت قطع نخواهد شد.

تاجیک بیان کرد: امروز در آمریکا و اروپا آیا می توان مجاهدت کرد، کتب را چاپ کرد و به سم و نظر مردم آنجا رساند ولی آیا امکان جهاد نظامی در آنجا وجود دارد، به هیچ وجه چنین امکانی در آنجا وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش روحانیت در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس باید تبیین شود

نقش روحانیت در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس باید تبیین شود