مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 15:022022-05-20سياسي

مطالبه اصلی خانواده شهدا «حفظ نظام اسلامی» است


مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قشم گفت: عمده مطالبات خانواده های شهدا بویژه شهدای روحانی آن است که آحاد جامعه در حفظ و تقویت نظام اسلامی کوشا باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، حجت الاسلام امید درویشی ظهر امروز در سخنرانی پس از خطبه های نمازجمعه این شهرستان اظهار داشت: حضور روحانیت در میدان عمل عرصه های مختلف یکی از مهمترین مولفه هایی است که باعث شده روحانیت و مردم همواره در کنار هم باشند.

وی با اشاره به سلسله دیدارهای صورت گرفته با تمامی خانواده های شهدا بویژه شهدای روحانیت، افزود: عمده مطالبات خانواده های شهدای آن است که در حفظ و توقیت نظام کوشا باشیم.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم تصریح کرد: سه هزار و 741 شهید روحانی شیعه و 149 شهید روحانی اهل سنت در کشور وجود دارد که 57 نفر این شهدا از زمان مشروطه تا انقلاب بوده و 40 شهید نیز از زمان پیروزی انقلاب تا دفاع مقدس تقدیم شده است.

حجت الاسلام درویشی بیان کرد: روحانیون حاضر در دفاع مقدس هرمزگان نسبت به جمعیت آن دوران رتبه نخست را در کشور دارند به نحوی که در پی اعزام طلاب و روحانیون به جبهه نبرد حوزه علمیه بندرعباس کاملا تعطیل می شود.

وی خاطرنشان کرد: آموختن سبک زندگی، تبیین پیام ایستادگی و مقاومت شهدا، تقویت روحیه امید در جامعه و خنثی کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه اصلی خانواده شهدا «حفظ نظام اسلامی» است

مطالبه اصلی خانواده شهدا «حفظ نظام اسلامی» است