مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 15:022022-05-20سياسي

لزوم تامین منابع آبی شرب و کشاورزی در مناطق محروم بیله سوار


امام جمعه بیله سوار خواستار توسعه متوازن و رفع مشکلات مربوط به منابع آبی شرب در برخی مناطق محروم این شهرستان و همچنین تأمین آب کشاورزی برای کشت دوم کشاورزان شد.

- ، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه های این هفته نماز عبادی_سیاسی جمعه این شهر با اشاره به سفر یکی از معاونان وزرای دولت سیزدهم به منطقه مغان و تشکر از حضور وی در منطقه، خواستار توسعه متوازن و رفع مشکلات مربوط به تأمین آب کشاورزی برای کشت دوم کشاورزان شد.

وی ضمن تشکر از دولت سیزدهم و به ویژه تیم اقتصادی دولت در بحث هدفمندسازی هوشمندانه یارانه ها، پایان دادن به قاچاق کالا و تأمین امنیت غذایی کشور را از مهم ترین مزایای این طرح نام برد که نتایج آن در سال های آینده خود را نشان خواهد داد.

خطیب جمعه بیله سوار در ادامه با تشریح ابعاد و زوایای پروژه نفوذ راهبردی دشمن که به نوعی آخرین حربه دشمن در مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است گفت: این پروژه که دامنه آن بسیار گسترده و بزرگ تر از جنگ ها و تحریم های ظالمانه قبلی است دشمن با تمام قدرت و امپراطوری رسانه ای به میدان آمده و هدف آن چیزی جز تغییر نگرش آحاد جامعه، استحاله و تغییر ارکان نظام از درون نیست و با این فعالیت های مخرب و ناجوانمردانه سعی در تضعیف کارآمدی نظام دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تامین منابع آبی شرب و کشاورزی در مناطق محروم بیله سوار

لزوم تامین منابع آبی شرب و کشاورزی در مناطق محروم بیله سوار