مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 15:022022-05-20سياسي

تمام کار ما در دولت مبتنی بر عدالت است/ ایجاد 8000 شغل در مناطق آزاد


رییس جمهوری در جمع مردم میاندوآب گفت: تمام کار ما در دولت مبتنی بر عدالت است.

- ارومیه – رییس جمهور با اشاره به ظرفیت مناطق آزاد در کشور گفت: مقرر شده تا در مناطق آزاد 8 هزار شغل ایجاد شود، منطقه آزاد قرار بود محل ایجاد شغل باشد نه واردات.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ابراهیم رییسی ظهر جمعه در جمع مردم میاندوآب با بیان اینکه تمام کار در دولت مبتنی بر عدالت است، اظهار کرد: دولت دنبال این است که تصمیم سازی مبتنی بر عموم مردم باشد، عدالت خواسته عموم مردم است و تلاش دولت هم بر این است.

رییس جمهور با اشاره به ظرفیت مناطق آزاد در کشور گفت: مقرر شده تا در مناطق آزاد 8 هزار شغل ایجاد شود، منطقه آزاد قرار بود محل ایجاد شغل باشد نه واردات.

حجت الاسلام رییسی با بیان اینکه مردم آذربایجان غربی به عنوان مرزبانان مخلصی هستند که در دفاع از ارزش ها و انقلاب اسلامی همواره پای ثابت حضور در این عرصه بوده اند، گفت: جای جای این استان نماد رشادت، ایستادگی و مقاومت است.

وی با بیان اینکه رشادت ها، شهادت، شهامت و ایستادگی مردم برای ما مسئولیت آور است، عنوان کرد: مردم با خون، مال و آبروی خود برای حفظ ذره ذره خاک این کشور تلاش کردند، باید از خدا خواست، توفیق بیشتری داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام کار ما در دولت مبتنی بر عدالت است/ ایجاد 8000 شغل در مناطق آزاد

تمام کار ما در دولت مبتنی بر عدالت است/ ایجاد 8000 شغل در مناطق آزاد