مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 15:022022-05-20اقتصادي

یک میلیون فرصت شغلی در سال 1401 ایجاد می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علی حسین رعیتی فرد در اختتامیه جشنواره ملی حلوا ارده سنتی زرقان استان فارس گفت: - معاون روابط کار وزارت تعاون، کارو رفاه اجتماعی گفت: یک میلیون فرصت شغلی در سال 1401 ایجاد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علی حسین رعیتی فرد در اختتامیه جشنواره ملی حلوا ارده سنتی زرقان استان فارس گفت: در سالی که به نام تولید و اشتغال نامگذاری شده تلاش بر این است که زمینه رونق تولید و اشتغال در کشور ایجاد شود و صدور مجوز کسب و کار و تسهیل آن از جمله اقدامات اساسی و بنیادی وزارت تعاون، کارو رفاه اجتماعی در حال انجام است.

وی افزود: صدور مجوز برای مشاغل خانگی تسهیل شده تا کسانی که متقاضی هستند، بتوانند به راحتی مجوز بگیرند، همچنین در حال حاضر زمان صدور مجوز یک روز بیشتر زمان نخواهد برد.

رعیتی فرد تصریح کرد: بوروکراسی و فرآیند اداری تولیدکنندگان را آزار می داد، اما در حوزه وزارت مردم این موانع به حداقل رسیده است.

وی از تسهیل شرایط ویژه در مشاغل خانگی و جوارکارگاهی برای کمک و انگیزه کارگران خبر داد و افزود: در 6 ماه گذشته بیش از 600 جواز کارگاهی صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک میلیون فرصت شغلی در سال 1401 ایجاد می شود

یک میلیون فرصت شغلی در سال 1401 ایجاد می شود