مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 14:522022-05-20سياسي

تامین امنیت غذایی با ارز 4200 ممکن نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شمیرانات، حجت الاسلام سید مجتبی حسنی امام جمعه رودبارقصران در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته رودبارقصران اظهار کرد: ما در جنگ پیچیده شناختی قرار داریم مخصوصا اینکه این جنگ شناختی امروز با اولویت جنگ اقتصادی گره خورده است نقطه محوری که دشمن خارجی و داخلی آن را القا می کند یک چالش کاذب و یک دروغ بزرگ است و آن این است که تنها راه حل مشکلات اقتصادی، حل مشکلات روابط سیاسی با آمریکا و اروپا است.

وی گفت: این همان راه و روش غلطی است که سال هایی که فرصت های طلایی برای ساختن اقتصاد و فائق شدن بر مشکلات اقتصادی در جنگ اقتصادی بود با همین چالش کاذب به باد رفت و مملکت معطل آن شد.

امام جمعه رودبارقصران بیان کرد: سالانه 300 تا 400 هزار تن ماکارونی از کارخانه دارها که گندمشان از ارز دولتی بوده به خارج از کشور رفته و سود در جیب کارخانه دار و سرمایه دار می رود و سر مردم بی کلاه می ماند.

حسنی با اشاره به اینکه تامین امنیت غذایی با تامین ارز 4200 تومانی باعث می شد امنیت غذای کشور در خطر باشد ادامه داد: دشمن علیه سفره و اقتصاد ما توطئه می کند و به صرفه شدن تولید در داخل کشور و توزیع عادلانه ثروت به همه مردم از مزایای این طرح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین امنیت غذایی با ارز 4200 ممکن نیست

تامین امنیت غذایی با ارز 4200 ممکن نیست