مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 14:522022-05-20سياسي

امام جمعه فیروزآباد: مسئولان قاطعانه با متخلفان و احتکار کنندگان برخورد کنند


مسئولان با تمام قوا جلوی گرانی های بی منطق و احتکار کالاهای ضروری را گرفته و هوشمندانه پیگیری و نظارت داشته باشند و قاطعانه با متخلفان برخورد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فیروزآباد، حجت الاسلام محسن رضا بشارت ظهر امروز در خطبه های عبادی، سیاسی نماز جمعه این شهرستان به عامل اصلی پیروزی در عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر اشاره کرد و گفت: ایمان و توکل به خدا و گذشتن از جان خود ریشه در جهاد دوران دفاع مقدس دارد که  توانستند ضربه بزرگی بر پیکره نظام استکبار جهانی باآن همه تجهیزات و امکاناتی که از رژیم بعث عراق حمایت می کردند، وارد کنند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اصلاح اقتصاد و جلوگیری از قاچاق کالاهای اساسی افزود: دولت برای اصلاح اقتصاد و جلوگیری از قاچاق کالاهای اساسی و عدالت در پرداخت یارانه ها با توجه به تجربه پیشین و با در نظر گرفتن کارشناسان و طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی اقدامات مطلوبی پیش بینی کرد.

حجت الاسلام بشارت اضافه کرد: در فاز بعد همزمان با گفتگوی صادقانه رییس جمهور در یک اقدام ابتکاری یارانه نقدی دو ماه را به حساب مردم واریز و از ابتدا اعلام شد بعد از آماده شدن کالابرگ یارانه ها از این طریق صورت می پذیرد، که ضروری است رسانه ملی و مدیران ارشد دولت در مرکز استان و شهرستانها امتیازات پرداخت کالابرگ ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه فیروزآباد: مسئولان قاطعانه با متخلفان و احتکار کنندگان برخورد کنند

امام جمعه فیروزآباد: مسئولان قاطعانه با متخلفان و احتکار کنندگان برخورد کنند