مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 14:472022-05-20اقتصادي

راه اندازی خط دوم تولید کنسانتره با ظرفیت یک میلیون تن تا پایان سال در یزد


مدیرعامل شرکت صنعتی معدنی پایا فولاد کویر یزد استفاده از ظرفیت نیروهای بومی در توسعه اقتصادی را ضروری دانست و گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده تا پایان امسال خط دوم تولید کنسانتره با ظرفیت یک میلیون تن در استان یزد راه اندازی می شود.

- رضا تسلیمی، مدیرعامل شرکت صنعتی معدنی پایا فولاد کویر یزد در با اشاره به نقش صنایع فولاد در توسعه اقتصادی استان و کشور، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت های علمی و انسانی بومی از جمله ضرورت های اجرایی در توسعه صنعتی کشور است که با مد نظر تولید کنندگان و صنایع قرار گیرد.

وی خروج از شرایط اقتصادی حال حاضر را در گرو مشارکت عمومی تمام عناصر مدیریتی، حمایتی و بخش خصوصی دانست و افزود: ایران اسلامی دارای ظرفیت های زیست محیطی و معدنی منحصربفردی است که فقط با هم افزایی مناسب و به موقع امکان بهره برداری مناسب از آن وجود دارد.

تسلیمی در ادامه با اشاره به ظرفیت های موجود در مجتمع صنعتی و معدنی پایا فولاد کویر یزد، گفت: این مجموع صنعتی و معدنی فعالیت خود را با راه اندازی خط تولید یک میلیون تنی کنستانتره آهن در کویر مرکزی ایران آغاز کرده است.

مدیرعامل شرکت پایا فولاد کویر یزد دریافت نکردن هیچ گونه تسهیلات بانکی را از جمله ویژگی این مجموعه صنعتی و معدنی در استان یزد دانست و بیان کرد: در حال حاضر 400 نفر به صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی خط دوم تولید کنسانتره با ظرفیت یک میلیون تن تا پایان سال در یزد

راه اندازی خط دوم تولید کنسانتره با ظرفیت یک میلیون تن تا پایان سال در یزد