مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 14:472022-05-20سياسي

روحانیت همیشه همراه مردم بوده است


جامعه روحانیون و طلاب همیشه با مردم بوده اند و در راه دفاع از اسلام و مکتب هم مبادرت به جهاد تبیین نموده و هم در میدان جهاد جان و مال خود را مایه گذاشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرخمیر، حجت الاسلام شعیب صالحی امام جمعه ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه عنوان کرد: سوم خرداد سالروز حماسه فتح خرمشهر،  آن واقعه عظیم و مجسم توحیدی است که در حافظه تاریخی ملت ایران می ماند.

وی بیان کرد: سوم خرداد تا ابد مستمسک عینی و گواه عملی اراده خداوند رحمان، برای پیروزی نظام اسلامی در برابر خواست مادی و استکباری دشمنان اسلام است.

خطیب جمعه شهرستان بندر خمیر گفت : ترویج امید به آینده و حرکت  نظام اسلامی کلید واژه مهم است که باید در مکاتب و محافل  تربیتی مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام صالحی در بخش دیگر با اشاره به قرار گرفتن در آستانه برگزاری کنگره 4 هزار شهید روحانی کشور،  گزارشی از آمار شهدای روحانی در کشور به نمازگزاران ارائه کرد.

وی اضافه کرد: جامعه روحانیون و طلاب همیشه با مردم بوده اند و در راه دفاع از اسلام و مکتب هم مبادرت به جهاد تبیین نموده و هم در میدان جهاد جان و مال خود را مایه گذاشتند.

امام جمعه  شهرستان خمیر با اشاره به تلاش رسانه های معاند در تخریب چهره روحانیت، عنوان کرد: حضور در میدان عمل،  جدا نبودن از مردم مهمترین شاخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیت همیشه همراه مردم بوده است

روحانیت همیشه همراه مردم بوده است