مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 14:472022-05-20سياسي

استقرار تعزیرات حکومتی، نیاز اجرای موفق طرح اقتصادی دولت در پارسیان


نظارت فراگیر بر بازار لازمه اجرای موفق طرح های اقتصادی دولت است و در همین راستا با توجه به مهیا بودن تمامی مقدمات، استقرار تعزیرات حکومتی در پارسیان ضرورت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پارسیان، حجت الاسلام محمد بارانی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه این هفته پارسیان اظهار داشت: امروز جنگ شناختی و نفوذ راهبردی دشمن فراتر از جاسوسی فراتر رفته و به گستره ادراک و بینش آحاد جامعه ارتقا یافته است.

وی افزود: در این نفوذ راهبردی افرادی که تحت تاثیر این جنگ شناختی قرار گرفته اند تبدیل به نیروهایی برای پیاده سازی اهداف دشمن می شوند.

امام جمعه پارسیان تصریح کرد: ایده اصلی، ساختار و کارکرد نظام سه هدف عمده و آماج حملات دشمن برای القای ناکارامدی نظام اسلامی است.

حجت الاسلام بارانی گفت: نسخه اصلی انقلاب در مکتب امامین انقلاب و قانون اساسی تبلور دارد و از این رو زمانی می توان از ناکارامدی نظام حرف زد که مردم و مسوولین بر طبق این نسخه اصیل عمل کرده باشند.

وی ادامه داد: اما آنچه که روشن است آن که مشکلات کشور ناشی از دوری و انحراف از نسخه اصلی انقلاب است و مشکلات اقتصادی مصداق بارز آن به شمار می رود.

امام جمعه پارسیان بیان کرد: امروز دشمن به دنبال آدرس جعلی، تسلیم و سرسپردگی به آمریکا و اروپا جهت رفع مشکلات کشور است و امپراطوری رسانه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار تعزیرات حکومتی، نیاز اجرای موفق طرح اقتصادی دولت در پارسیان

استقرار تعزیرات حکومتی، نیاز اجرای موفق طرح اقتصادی دولت در پارسیان