مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 14:472022-05-20سياسي

نتایج انتخابات پارلمانی لبنان بیانگر قدرت و محبوبیت مقاومت است


مقام حزب الله با بیان اینکه تلاش دشمنان برای خدشه دار کردن اعتبار مقاومت شکست خورد، گفت: نتایج انتخابات، بیانگر قدرت و محبوبیت مقاومت است که بر خلاف خواست دشمنان افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از النشره، شیخ علی دعموش نایب رییس شورای اجرایی حزب الله گفت: در نبرد انتخاباتی اخیر به شدت از پول سیاسی برای حمایت از دست نشانده های آمریکا و عربستان سعودی، مخدوش کردن اعتبار و سرنگونی سیاسی حزب الله و تأثیرگذاری بر محیط حضور و حامیان آن استفاده شد.

به طوری که صدها میلیون دلار در بخش های رسانه ای و اطلاع رسانی و با هدف خرید آرای انتخاباتی در اختیار مخالفان مقاومت قرار گرفت.

وی در خطبه های نماز جمعه خاطرنشان کرد: دشمنان و مخالفان در این نبرد تلاش کردند که قدرت سیاسی و مردمی حزب الله را خدشه دار کرده و افکار عمومی حامی مقاومت را در مقابل آن قرار دهند و حضور رأی دهندگان در بستر مقاومت را به پایین ترین حد برسانند تا چنین وانمود کنند که محبوبیت آن کاهش یافته است.

تمام فشارهای دشمنان بر مردم لبنان در چند وقت اخیر اعم از تحریم، فشارهای معیشتی، تبلیغات رسانه ای و سیاسی، گمراه کردن افکار عمومی و هزینه کردن منابع مالی نیز برای رسیدن به این اهداف بود، اما آنها ناکام ماندند و نتیجه این شد که حزب الله با متحدان خود، نیروی قدرتمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج انتخابات پارلمانی لبنان بیانگر قدرت و محبوبیت مقاومت است

نتایج انتخابات پارلمانی لبنان بیانگر قدرت و محبوبیت مقاومت است