مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 14:422022-05-20سياسي

انتظار مردم کلنگ زنی هر چه سریع تر بیمارستان دوم دامغان است


امام جمعه دامغان با بیان اینکه احداث بیمارستان دوم شهرستان در مصوبات دولت آورده شده است، گفت: انتظار مردم کلنگ زنی هر چه سریع تر بیمارستان است.

- ، حجت الاسلام محمدحسن رستمیان ظهر آدینه در خطبه های نماز جمعه این هفته دامغان به میزبانی مصلای امام این شهر ضمن بیان اینکه انتظار مردم کلنگ زنی هر چه سریع تر بیمارستان دوم دامغان است، ابراز داشت: این پروژه ها در مصوبات دولت آورده شد و خواست دامغانی ها اجرای این طرح ها است.

وی با بیان اینکه تعمیر بیمارستان 50 تختخوابی رضایی نیز جز مصوبات دولت است، افزود: مقرر شد تا در سفر معاون اجرایی رییس جمهور به استان سمنان 20 میلیارد تومان اعتبار برای کلنگ زنی و 20 میلیارد تومان نیز برای تعمیر بیمارستان رضایی منظور شود.

امام جمعه دامغان با بیان اینکه اعتبارات مذکور می بایست پیگیری شود تا تخصیص یابد، ابراز داشت: برای پیشبرد پروژه اختصاص سالانه بودجه ها امری لازم است که تلاش نماینده و مسئولان شهری دامغان و سمنان را می طلبد تا خدمت ارائه شده به مردم کامل تر شود.

رستمیان با بیان اینکه یکی از دغدغه های مهم رهبر معظم انقلاب کاهش زادآوری و سالمند شدن جمعیت است، تصریح کرد: تا اصلاح ساختاری تنها شش الی هفت سال زمان باقی است وگرنه بعد از دو دهه آینده 33 درصد جمعیت سالمند خواهد شد که عواقب و مشکلات خاص خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار مردم کلنگ زنی هر چه سریع تر بیمارستان دوم دامغان است

انتظار مردم کلنگ زنی هر چه سریع تر بیمارستان دوم دامغان است