مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 14:372022-05-20سياسي

اصلاح وضعیت اقتصادی مورد تایید کارشناسان مختلف سیاسی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه امروز ورامین پس از دعوت خود و همگان به تقوای الهی با اشاره به روز ملی جمعیت اظهار کرد: هر جامعه ای برای آینده و نسل جوان خود احساس تعهد و دلسوزی می کند، یقیناً جمعیت کارآمد و جوان از مؤلفه های قدرت در هر کشوری است.

وی گفت: تمام کارشناسان معتقدند، که با این روند، کشورمان در آینده ای نه چندان دور با تهدید پیری جمعیت مواجه خواهد شد، گرچه ما امروز تاوان برخی سیاستگذاری های غلط و تبلیغات ناصواب گذشته را می پردازیم، اما اگر امروز مردم ما سعی نکنند، فردا خیلی دیر است، تلاش برای افزایش نسل و فرزندآوری و حمایت از خانواده ها در این مسیر از ضروری ترین امور است.

امام جمعه موقت ورامین با طرح این سوال که چرا برخی ها نسبت به نسل آینده بی تفاوت هستند؟ بیان کرد: باید مساله ازدواج و فرزندآوری را جدی بگیریم، با بهانه گیر ی های پوچ و واهی و سخت گیر ی های غیر مشروع در برابر تشکیل خانواده نایستیم.

وی بر جدی گرفتن فرزندآوری تاکید کرد و گفت: رزق و روزی فرزندان دست خدا است، وای به حال کسانی که سقط جنین می کنند، البته دولت هم وظیفه دارد، در این زمینه مهم گام بردارد، که باید مشوق ها و زمینه های لازم را فراهم آورده و عملیاتی کند، قوانین در این خصوص را اجرا کرده و با هر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح وضعیت اقتصادی مورد تایید کارشناسان مختلف سیاسی است

اصلاح وضعیت اقتصادی مورد تایید کارشناسان مختلف سیاسی است