مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 14:372022-05-20اقتصادي

صندوق پژوهش و فناوری ارس خدمات خود را به سایر مناطق آزاد توسعه می دهد


نایب رییس هیات مدیره صندوق پژوهش و فناوری ارس گفت: صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی ارس که اولین صندوق در بین مناطق آزاد کشور است به منظور توسعه فعالیت های خود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جلفا, ابراهیم نصیری امروز در همایش مناطق آزاد و اقتصاد دانش بنیان در منطقه آزاد ارس اظهار کرد: صندوق پژوهش و فناوری ارس تنها صندوق در بین مناطق آزاد کشور است و به منظور کمک به تامین مالی زیست بوم دانش بنیان مناطق آزاد، سازمان های مناطق آزاد دیگر را به عنوان سهامداران جدید دعوت نموده و با موافقت هیات مدیره منطقه آزاد ماکو و انزلی به زودی بخشی از سهام دولتی صندوق به آنان واگذار و دفتر صندوق در این مناطق فعال می شود.

وی افزود: سرمایه صندوق هم اکنون در حال افزایش به50 میلیارد ریال و با ورود سهامداران جدید به 100 میلیارد ریال در سالجاری افزایش خواهدیافت.

نصیری گفت: با این افزایش هیات مدیره مناطق آزاد ماکو و انزلی شاهد افزایش منابع داخلی صندوق و همچنین سقف اعتباری صندوق در حوزه صدور ضمانت نامه و اعطای تسهیلات به شرکت های دانش بنیان از طریق صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خواهیم بود.

نایب رییس هیات مدیره صندوق پژوهش و فناوری ارس با بیان اینکه در همان ماههای اولیه فعالیت، تقریبا تمام منابع اولیه تادیه شده صندوق به اعط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق پژوهش و فناوری ارس خدمات خود را به سایر مناطق آزاد توسعه می دهد

صندوق پژوهش و فناوری ارس خدمات خود را به سایر مناطق آزاد توسعه می دهد