مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 14:372022-05-20سياسي

گام مهم دولت در مقابله با رانت و فساد با اصلاح شیوه پرداخت یارانه ها


نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به اقدام دولت در اجرای اصلاح شیوه پرداخت یارانه ها افزود: همه دشمنان تلاش دارند که اینگونه القا کنند که این طرح مشکلاتی را در کشور ایجاد می کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی خطیب جمعه ساری در خطبه های این هفته نمازجمعه مرکز استان اظهار کرد: ماموریت انسان اطاعت از خداست و باید به نسبت به همدیگر مهربان باشیم، ما باید همدیگر به اطاعت از خدای بزرگ دعوت کنیم و زمینه تقویت بنیه دینی در جامعه فراهم شود.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اعلام اینکه انسان در دنیا باید تقوا داشته باشد، گفت: بهشت جای انسان های با تقوا است و همه باید همدیگر را به تقوا دعوت کنیم.

وی با اشاره به در پیش بودن شهادت امام جعفر صادق (ع) طی هفته آینده، افزود: این موضوع مورد توجه تالارها و اماکن برگزاری جشن قرار بگیرد که خدای نکرده در این روز به صورت ناخواسته حرمت شکنی نشود.

محمدی لایینی نسبت به گسترش برخی قلیان سراها در استان هشدار دارد و گفت: انتظار است که خود جوانان نسبت به این مسئله که مهم تر از همه تهدید سلامت است توجه کنند.

وی با اشاره به در پیش بودن جشن سالروز آزادی خرمشهر، افزود: همانطور که امام راحل فرمودند این شهر را خدا آزاد کرده، تاثیر معنویت در آزادسازی خرمشهر بسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام مهم دولت در مقابله با رانت و فساد با اصلاح شیوه پرداخت یارانه ها

گام مهم دولت در مقابله با رانت و فساد با اصلاح شیوه پرداخت یارانه ها