مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 14:372022-05-20بين الملل

آمریکا به اوکراین موشک پیشرفته ضد کشتی می دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بعد از انتشار گزارش هایی مبنی بر مخالفت کاخ سفید با ارسال سامانه های موشک انداز چندگانه دوربرد به اوکراین از ترس واکنش مسکو، - دولت آمریکا به دنبال آن است تا با ارسال موشک های ضد کشتی به اوکراین، در شکستن محاصره دریایی روسیه علیه این کشور کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بعد از انتشار گزارش هایی مبنی بر مخالفت کاخ سفید با ارسال سامانه های موشک انداز چندگانه دوربرد به اوکراین از ترس واکنش مسکو، اکنون گفته می شود واشنگتن به دنبال کمک به محاصره شکستن دریایی روسیه علیه این کشور است.

مقامات آمریکایی امروز (جمعه) گفتند که کاخ سفید در حال کار روی ارسال موشک های پیشرفته ضد کشتی به اوکراین برای کمک به شکستن محاصره دریایی روسیه است.

به نوشته خبرگزاری رویترز ، همزمان، اما این نگرانی در آمریکا وجود دارد ارسال سلاح های قو ی تر به اوکراین که می توانند کشتی های جنگی روسیه را غرق کنند، باعث تشدید درگیری شود.

سه مقام آمریکایی و دو منبع در کنگره به رویترز گفتند که دو نوع موشک ضد کشتی قدرتمند، با نام های هارپون ساخت شرکت بویینگ و موشک ناوال استرایک تولید مشترک کونگسبرگ و ریتیون، مد نظر کاخ سفید برای ارسال مستقیم به اوکراین، یا از طریق یکی از متحد اروپایی به این کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا به اوکراین موشک پیشرفته ضد کشتی می دهد

آمریکا به اوکراین موشک پیشرفته ضد کشتی می دهد