مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 14:322022-05-20سياسي

استعدادیابی یک ناشر از نویسندگان دهه هشتادی و نودی


انتشارات رزا از ناشرانی است که از بین دانش آموزان دهه هشتادی و نودی در مناطق مختلف تهران استعدادیابی می کند و به عنوان یک حامی در کنار این عزیزان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی باشگاه خبری توانا انتشارات رزا از ناشرانی است که از بین دانش آموزان دهه هشتادی و نودی در مناطق مختلف تهران استعدادیابی می کند و به عنوان یک حامی در کنار این عزیزان است.

فریبا رییسی، مدیر مسئول انتشارات رزا در سی وسومین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران توانا گفت: انتشارات رزا چند سالی است که حوزه فعالیت های خود را بصورت ویژه برای نویسندگان دهه هشتادی و نودی قرار داده، آموزش آنلاین نویسندگی  بصورت رایگان، اهدا مدرک نویسندگی و همراهی این عزیزان تا آثارشان آماده چاپ بشود و در بخش چاپ کتاب ها برای نویسندگان کمک هزینه چاپ در نظر گرفته ایم.

مدیر مسئول انتشارات رزا با بیان اینکه در حوزه چاپ کتاب سعی کردیم از پتانسیل دهه هشتادی ها استفاده کنیم و قصد داریم که این کتاب ها به زبان های دیگر هم ترجمه بشوند،؛ تصریح کرد: با استفاده از پتانسیل های نویسندگان دهه هشتادی و نودی برای تولید کتاب های صوتی در تلاش هستیم و گام های خوبی برداشته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعدادیابی یک ناشر از نویسندگان دهه هشتادی و نودی

استعدادیابی یک ناشر از نویسندگان دهه هشتادی و نودی