مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 14:322022-05-20سياسي

مقاومت راه پیروزی اقتصادی بر تحریم هاست/دشمن درصدد بی معنا جلوه دادن دین


اقتصاد کشور ما نیاز به اصلاح داشت و این اتفاق توسط مسئولان در حال انجام است و باید در این مسیر مقاومت کنیم زیرا مقاومت تنها راه پیروزی اقتصادی - بر تحریم ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به رابطه انسان و خدا که رابطه عبد و معبود است، اظهار داشت: انسان ها بیهوده آفریده نشده اند و خلقت انسان هدفمند است و زیرا خداوند متعال حکیم است و حکیم، کار بیهوده انجام نمی دهد.

وی عنوان کرد: هر حرکتی که در دنیا مشاهده می شود، همه با حکمت است و نشانه قدرت خداوند متعال است و همه ما و همه موجودات همه مخلوق خدا و پیوسته و وابسته به خدا هستیم و فطرت ما اینگونه نیست که بر خلاف فطرت خدایی خود حرکت کنیم.

ناصری افزود: اگر شیطان ها و شیطان صفت ها می خواهند ما را از راه خدا خارج و انسان را با ابزار مادی مقایسه کنند، هدف خدا به کمال رساندن انسان است.

وی با بیان اینکه همه ما وابسته به خدا هستیم و نمی توانیم از خدا دور باشیم و اگر کسانی بخواهند خلاف این عمل کنند، آنها بر خلاف فطرت و طبیعت انسان و بر خلاف برنامه های الهی و بر خلاف سبک زندگی انسانی و اسلامی رفتار می کنند.

ناصری تاکید کرد: سفارش به تقوا نیز برای این است که ما ارتباط خود را با خدا داشته باشیم و فریب زندان را نخوریم و هوا و هوس ها، حیوان صف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت راه پیروزی اقتصادی بر تحریم هاست/دشمن درصدد بی معنا جلوه دادن دین

مقاومت راه پیروزی اقتصادی بر تحریم هاست/دشمن درصدد بی معنا جلوه دادن دین