مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 14:272022-05-20سياسي

فرزندآوری در جامعه باید به ارزش تبدیل شود/خرمشهر را خدا آزاد کرد


امام جمعه سی سخت با بیان این که الان خطر پیری جمعیت کشور ما را تهدید می کند گفت: اگر دولت ها حمایت کنند و فرهنگ سازی شود ذهنیت های منفی در زمینه فرزند آوری از بین می رود فرزندآوری در جامعه باید به ارزش تبدیل شود .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، خطبه های نماز سیاسی عبادی  جمعه این هفته شهر سی سخت به امامت حجت الاسلام مصباح نژاد امام جمعه  شهر سی سخت در محل مسجد جامع امام علی (ع) برگزار شد.

حجت الاسلام مصباح نژاد در خطبه اول ضمن دعوت مردم به تقوا و دوری از گناه به پرهیز از اسراف  اشاره کرد و گفت : پرهیز از اسراف از الگوی اسلامی است و با اصلاح الگوی مصرف ما می توانیم معیشت خود را تنظیم کنیم.

وی به منافق و چهره نفاق اشاره و عنوان کرد: قرآن کریم منافقین را خطر بزرگی برای جامعه اسلامی می داند قران کریم بسیاری از صفات بد را از ویژگی های منافقین می شمارد و برای آنان  می داند، منافقین می ترسند که سوره ای درباره آنها نازل شود و آنچه در درون دارند را آشکار سازد منافقین می گویند ما برای سرگرمی این کارها را می کنیم، منافقین دچار کفر و فسق شده اند خداوند می فرماید اگر منافقین توبه کنند از آنها می گذرد اما خدا از سران نفاق کسانی که برنامه ریزی می کنند از آنها نمی گذرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرزندآوری در جامعه باید به ارزش تبدیل شود/خرمشهر را خدا آزاد کرد

فرزندآوری در جامعه باید به ارزش تبدیل شود/خرمشهر را خدا آزاد کرد