مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 14:272022-05-20سياسي

سیاست های تشویقی جمعیت به طور کامل اجرایی شود


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: باید سیاست های تشویقی تداوم یافته و به نحو کامل و مطلوب اجرایی شود و نخبگان و رسانه ها نیز فرهنگ جامعه را به سمت جمعیت جوان سوق دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته مرکز استان که با حضور مردم نمازگزار در مصلای امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، با تأکید بر رعایت اخلاق اسلامی و انسانی در مناسبات مختلف و مواسات و همدردی در برابر مشکلات، اظهار کرد: همه باید تلاش کنیم با یکدیگر رفتار عادلانه و اسلامی داشته باشیم تا بتوانیم به کمک یکدیگر بر مشکلات فائق آییم.

وی گفت: در جامعه ما متأسفانه گاهی اوقات گروه ها و جناح های مختلف سیاسی نسبت به هم رفتار عادلانه و عاقلانه ندارند؛ به گونه ای که تا جناحی قدرت می یابد طرف مقابل را به کلی از میدان بیرون می کند و حتی اگر در مجموعه و اداره ای فردی توانمندی های خوبی داشته باشد به دلیل همین گرایش های جناحی از توانمندی او استفاده نمی شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: درست است که در سطح کلان و مدیریتی باید کسانی بر سر کار باشند که با دولت و جناح حاکم همفکر باشند؛ اما در سطوح پایین تر و یا مجموعه های تخصصی نیاز نیست همه از نظر سیاسی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست های تشویقی جمعیت به طور کامل اجرایی شود

سیاست های تشویقی جمعیت به طور کامل اجرایی شود