مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 14:222022-05-20سياسي

دولت در تلاش برای مهار گرانی های بی منطق / مردم همراهی کنند


نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه دولت برای مهار گرانی های بی منطق در تلاش است، گفت: همراهی مردم در این حوزه کمک می کند تا برنامه های دولت به ثمر بنشیند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مرتضی مطیعی ظهر آدینه در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلا این شهر ضمن بیان اینکه دولت سیزدهم سنگ بنای خود را بر بهبود معیشت و وضعیت اقتصادی مردم گذاشته است، ابراز داشت: بر همین اساس و برای جلوگیری از قاچاق کالاهای اساسی اصلاح نظام یارانه ها در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه دولت برای مهار گرانی های بی منطق در تلاش است، افزود: در کنار این کوشش می طلبد تا ضمن همراهی مردم با برنامه های دولت مسئولان نیز بازار را مورد رصد و پایش قرار داده و با اخلالگران حوزه اقتصاد برخورد کند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه کاهش آمار 8.

5 درصدی تولد در استان نگران کننده است، ابراز داشت: انتظار می رود ضمن تسریع اجرای قانون در زمینه ترغیب فرزند آوری مسئولان نیز تسهیلات لازم را برای افزایش جمعیت را فراهم کنند.

مطیعی با بیان اینکه برای خروج از این وضعیت هر خانواده حداقل باید صاحب چهار فرزند شود، تصریح کرد: افزایش جمعیت سالمندی به موضوع حساسیت برانگیز تبدیل شده که اگر فکری برای آن نشود افزایش مهاجرت و ضعیف شدن نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت در تلاش برای مهار گرانی های بی منطق / مردم همراهی کنند

دولت در تلاش برای مهار گرانی های بی منطق / مردم همراهی کنند