مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 14:222022-05-20سياسي

طرح تغذیه در مدارس کشور از مهرماه اجرا می شود


وزیر آموزش و پرورش از بازگشت تغذیه به مدارس خبر داد و اظهار کرد: از اول مهر آینده وبا شروع سال تحصیلی این طرح اجرا خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبود که البته این مهم را از دو جهت کاهش مرگ و میر و ساخت واکسن پیگیری شد که این مهم برگه زرین تاریخ انقلاب و دولت مردمی آقای رییسی بود.

نوری اضافه کرد: عدالت محوری یکی دیگر از اقدامات دولت سیزدهم بود که برجسته ترین این عدالت حضور در میان مردم و سخن با توده های مردم در نقاط مختلف کشور بود.

وی یادآور شد: شفافیت یکی دیگر از کارهای مهم دولت بود که اکنون به راحتی برای هر مجوزی بدون کوچک ترین مشکلی می توان اقدام کرد.

رتبه بندی معلمان اجرا می شود وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: رتبه بندی معلمان دیگر کار مهم دولت بود که 10 سال در بروکراسی اداری معتل مانده بود که این مهم الان تصویب شده و قطعاً در آینده ای بسیار نزدیک شاهد اجرای فنی آن خواهیم بود واز شهریور 1400 نیز در فیش حقوقی فرهنگیان اعمال خواهد شد.

وی تاکید کرد: رسانه های ضد انقلاب طی ماه های گذشته بیشترین حجم خبری خود را به مساله رتبه بندی معلمان آن هم به دروغ اختصاص دادند که خوشبختانه جامعه فرهنگیان کشور پاسخی به این دروغ پراکنی ها نشان ندادند.

وزیر آموزش و پرورش افزود: اعمال رتبه بندی معلمان شروع شده و در ماه های آینده نیز فرهنگیان کشور خبرهای بسیار خوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تغذیه در مدارس کشور از مهرماه اجرا می شود

طرح تغذیه در مدارس کشور از مهرماه اجرا می شود