مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 14:222022-05-20سياسي

استقبال پرشور از ششمین دور انتخابات شورای هیئات مذهبی در گلستان


معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: ششمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی با استقبال پرشور مسئولان هیئات در گلستان برگزار شد.

- رضا دیلمی در گفتگو با نقش ویژه ای داشته اند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: هیئات مذهبی قدرت نرم نظام در عرصه جهاد تبیین و دفاع از ارزش های انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه انتخابات در ساعت 8 صبح جمعه 30 اردیبهشت آغاز در ساعت 14 به کار خود خاتمه داد افزود: در گلستان 145 داوطلب با هم به رقابت پرداختند که از بین آنها 67 نفر انتخاب خواهند شد.

دیلمی بیان کرد: 13 حوزه انتخابی در گلستان کار جمع آوری آرا را برعهده دارند و در تمامی حوزه های انتخابی به غیر از گرگان اعضای اصلی آن پنج نفر و در گرگان هفت نفر خواهند بود که در مجموع 67 نفر به عنوان شورای هیئات مذهبی استان انتخاب خواهند شد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان افزود: انتخابات در گلستان بسیار پرشور برگزار شد و بیش از 70 درصد کسانی که واجد شرایط رای دادن بودند تا قبل از ساعت 11 صبح به مراکز رای گیری مراجعه کردند.

دیلمی اضافه کرد: استقبال در تمامی 13 حوزه انتخابی بی نظیر بود و این امر نشان از اهمیت انتخابات برای دغدغه مندان گفتمان اسلام ناب دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال پرشور از ششمین دور انتخابات شورای هیئات مذهبی در گلستان

استقبال پرشور از ششمین دور انتخابات شورای هیئات مذهبی در گلستان