مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 14:172022-05-20سياسي

امام جمعه یزد: توسعه همه جانبه کشور در گرو مشارکت عمومی با دولت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه های این هفته 30 اردیبهشت ماه نمازجمعه یزد، با بیان این که  دولت و شخص رییس جمهور جدی و مخلصانه برای خدمت به مردم و کشور فعالیت دارند، اظهار کرد: آقای رییسی به جد دنبال حل مسائل و رسیدگی به مطالبات مردم است و در این مسیر با اخلاص و ایمان به صورت شبانه روزی تلاش دارد.

وی افزود: برای خدمت به مردم و کشور باید همه اقشار جامعه دولت و مسئولان را در رسیدن به اهداف متعالی نظام و انقلاب اسلامی یاری دهند.

امام جمعه یزد در ادامه با بیان این که اگر در برخی مسائل شاهد مشکلاتی هستیم نباید آنها را به اسم نظام و انقلاب نوشته شود، گفت: هدف اصلی نظام و انقلاب گسترش معنویت و ارزش های الهی و انسانی در جامعه است و خوشبختانه رییس جمهور در این مسیر حرکت می کند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد تصریح کرد: هدف مسئولان موفقیت کشور و توسعه صحیح و تحقق مسایل معنوی و مادی است و قطعا بدون مشارکت آحاد جامعه سخت است و همه باید همکاری کنند.

ناصری یزدی با بیان این که انقلاب اسلامی ملت ایران موجب بیداری در جهان و منطقه شد و این رویه و روحیه شکست اهداف استکباری را به همراه دارد، بیان کرد: نباید برخی مشکلات و گرانی ها مردم را از اصل نظام و اهداف متعالی آن جدا کند چون دشمنان به دنبال ضربه زدن به کیان اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه یزد: توسعه همه جانبه کشور در گرو مشارکت عمومی با دولت است

امام جمعه یزد: توسعه همه جانبه کشور در گرو مشارکت عمومی با دولت است