مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 14:122022-05-20سياسي

اقدامات پیشگیری از قطعی آب شرب در تابستان انجام شود


برای پیشگیری از قطعی آب شرب در تابستان باید اقدامات لازم توسط مسئولین و رعایت الگوی مصرف از سوی مردم انجام شود تا با چالش های اجتماعی و امنیتی مواجه نشویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام جمعه دماوند ظهر امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته دماوند با بیان اینکه شعار هفته ملی جمعیت؛ پویایی، بالندگی، جوانی و جمعیت است، اظهار کرد: کشور باید نگذارد که غلبه نسل جوان و نمای زیبای جوانی از بین برود که اگر به همین ترتیب پیش برویم، از بین خواهد رفت.

وی گفت: جمعیت جوان و با نشاط تحصیل کرده و باسواد کشور امروز یکی از عامل های مهم پیشرفت کشور است؛ فرزندان رکن مهم خانواده و مایه زیاد شدن روزی و جلب رحمت و مغفرت الهی هستند.

امام جمعه دماوند بیان کرد: کاهش جمعیت جوان و افزایش پیری جمعیت، باعث کاهش قدرت ملی ما در همه زمینه ها خواهد شد؛ اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، نیازمند همت و عزم ریاست جمهوری و دولت است.

فتاح دماوندی تصریح کرد: از زحمات ریاست و پرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند و جامعه پزشکی و پرستاری و ریاست و کارکنان بیمارستان های سوم شعبان و حضرت فاطمه سلام الله علیها و مراکز بهداشتی و درمانی شهری و روستایی و خیرین سلامت در شهرستان دماوند به مناسبت هفته سلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات پیشگیری از قطعی آب شرب در تابستان انجام شود

اقدامات پیشگیری از قطعی آب شرب در تابستان انجام شود