مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 14:122022-05-20سياسي

فتح خرمشهر شروعی افتخارآمیز برای سلسله عملیات های الی بیت المقدس بود


فتح خرمشهر را باید شروعی افتخارآمیز برای سلسله عملیات های الی بیت المقدس در جهان اسلام و مستضعفین بدانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطب های امروز نماز جمعه ساوه با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: آزادسازی خرمشهر بعنوان روز مقاومت و ایثار، برگ زرینی در دفتر انقلاب و رزمندگان ماست و باید آن را گرامیداشت.

وی با بیان اینکه حماسه فتح خرمشهر آنقدر عظیم است که تا همیشه در حافظه تاریخ ملت ایران می ماند و درس آموزی می کند، افزود: عظمت و تعالی معنوی این فتح تا آنجا بود که عارفی چون امام خمینی (ره) این فتح را از امور مافوق طبیعت، از عنایات ویژه خداوند متعال و تجلی همگانی توحید افعالی دانستند.

خطیب نماز جمعه ساوه تصریح کرد: فتح خرمشهر را باید شروعی افتخارآمیز برای سلسله عملیات های الی بیت المقدس در جهان اسلام و مستضعفین بدانیم.

وی گفت: آنانی که ارتباط و پیوند خوبی با خدا دارند و در کلاس وحی و قرآن هستند، هرگز تحرکات اقتصادی دنیا و توطئه بر علیه آنها کارساز نیست و نمی تواند آسیبی به آنان وارد کند.

حجت الاسلام رحیمی با اشاره به ادامه شانتاژهای تبلیغاتی کشورهای غربی و اروپایی در خلال مذاکرات اظهار کرد: آمریکا و اروپا چه خیال کرده اند؟ آنها در طول تاریخ آنقدر نقشه برای ویرانی انقلاب و شیعه کشیده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتح خرمشهر شروعی افتخارآمیز برای سلسله عملیات های الی بیت المقدس بود

فتح خرمشهر شروعی افتخارآمیز برای سلسله عملیات های الی بیت المقدس بود