مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 14:072022-05-20سياسي

کاهش 70 درصدی نرخ باروری در کشور/ مطیعی: اعطای تسهیلات فرزندآوری جدی گرفته شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، امام جمعه سمنان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان که در مصلای این شهر اقامه شد، 30 به اردیبهشت ماه، روز ملی جمعیت اشاره و اظهار کرد: امروز همه باید کمک کنند تا فرهنگ سازی در حوزه فرزندآوری به بهترین شکل ممکن انجام شود.

وی تصریح کرد: دولت برنامه های خوبی برای حمایت از جوانی جمعیت تدارک دیده است و اختصاص بسته های حمایتی در این بخش باید بیش از گذشته تسهیل شود.

امام جمعه سمنان اضافه کرد: فرزندآوری امروز یک الزام بسیار مهم برای رهایی از پیری جمعیت در آینده است و این امر لازمه بهبود شرایط کشور در حوزه های جمعیتی محسوب می شود و باید جدی گرفته شود.

مطیعی با بیان اینکه ایران اسلامی شرایط خوبی را در حوزه جمعیتی ندارد و فرزندآوری باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد، گفت: متخصصان امر جمعیت، آینده نامطلوبی را با روال کنونی برای جامعه ایرانی پیش بینی می کنند و کاهش جمعیت و پیری جامعه ما در آینده زمینه ساز ایجاد مشکلاتی خواهد شد که از اکنون باید برای آن تدبیری اندیشید.

وی با اشاره به کاهش 8.

5 درصدی تولدها در استان سمنان تصریح کرد: بر اساس آمارهایی که اداره کل ثبت احوال استان سمنان ارائه داده، در فروردین ماه امسال، 569 فقره تولد در استان سمنان ثبت شده و این کمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 70 درصدی نرخ باروری در کشور/ مطیعی: اعطای تسهیلات فرزندآوری جدی گرفته شود

کاهش 70 درصدی نرخ باروری در کشور/ مطیعی: اعطای تسهیلات فرزندآوری جدی گرفته شود