مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 14:022022-05-20اقتصادي

آزاد راه ارومیه – تبریز تعیین تکلیف می شود


وزیر راه و شهرسازی از تعیین تکلیف پروژه آزاد راه ارومیه تبریز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رستم قاسمی ظهر جمعه در بازدید از قطعه 3 آزادراه ارومیه_تبریز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بزودی جلسه ای در تهران با حضور نمایندگان آذربایجان غربی و شرقی و نیروی انتظامی جلسه ای برای تعیین تکلیف این پروژه برگزار خواهد شد وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: این پروژه سه سال است به هر دلیلی متوقف شده که باید تعیین تکلیف شده و کارهای اجرایی پروژه آغاز شود.

قاسمی از برگزاری جلسه ای در تهران با حضور نمایندگان آذربایجان غربی و شرقی و نیروی انتظامی برای تعیین تکلیف این پروژه خبر داد و گفت: با توجه به عدم تمایل ناجا برای ادامه همکاری در این پروژه فراخوانی برای جذب پیمانکار داده شده است.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه بازدید امروز از پروژه بسیار تعیین کننده بود گفت: در صورت قطع همکاری با پیمانکار پروژه باید تسویه حساب انجام شده و خواسته های اهالی منطقه نیز در نظر گرفته شود.

وی در خصوص عدم امکانات مناسب جاده شهید کلانتری برای تردد وسایل نقلیه مخصوصاً کامیون ها گفت: دستورات لازم برای روکش آسفالت جاده شهید کلانتری صادر شده که انشاالله به زودی این جاده تعمیر شده و امکان تردد آن تا آماده شدن آزاد راه برای وسایط نقلیه فراهم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزاد راه ارومیه – تبریز تعیین تکلیف می شود

آزاد راه ارومیه – تبریز تعیین تکلیف می شود