مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 14:022022-05-20سياسي

مشکلات اقتصادی کشور نتیجه عمل نکردن به رویکرد انقلاب است


اگر تمام مبانی انقلاب در سطح جامعه عملیاتی شده بود، امروز نه تنها درگیر مشکلات اقتصادی نبودیم بلکه شاهد جامعه ای عدالت محور با توزیع عادلانه امکانات بودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دیر، حجت الاسلام محمود کارگر امام جمعه آبدان در خطبه های نماز جمعه امروز، با تاکید براینکه هرکس در جامعه اسلامی خدمت می کند باید تقوا را اصل کار خود قرار دهد اظهار داشت: به عنوان مثال اگر خبرنگار هستیم، نباید واقعیت ها را به صورت غیر واقعی به مردم القا کنیم یا اگر مسؤول هستیم نباید مردم را پشت در قرار دهیم و کرامت انسانی آنها را در پشت در های بسته نابود کنیم.

  امام جمعه آبدان افزود: باتوجه به حساسیت تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی که ما امروز در گوشه ای از آن قرار گرفته ایم؛ دشمنان با استفاده از مسأله جنگ شناختی به دنبال این هستند که جامعه را به سمت سکوت و بی اعتمادی پیش ببرند به طوری که حق مطالبه گری را از ذهن مردم پاک کنند.

    وی با اشاره به اینکه اگر انسان، رفتار خود را منطبق با ولی خود که امام معصوم است قرار دهد، همه کنش هایش در تقابل با ظلم خواهد بود، ادامه داد: اتاق فکر های دشمن امروز از مشکلات موجود در مناطق مختلف استفاده می کند و به مردم هر منطقه تلقین می کنند که تمام مشکلات، ثمره نظام اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات اقتصادی کشور نتیجه عمل نکردن به رویکرد انقلاب است

مشکلات اقتصادی کشور نتیجه عمل نکردن به رویکرد انقلاب است