مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 14:022022-05-20اقتصادي

هرگونه افزایش قیمت خارج از روند قانونی ممنوع است


هرگونه افزایش قیمت باید براساس آنچه سازمان صمت و ستاد تنظیم بازار می دهند، صورت گیرد و خارج از آن هیچ افزایش قیمتی پذیرفته نیست.

- ، جواد قناعت ظهر جمعه در حاشیه بازدید از میز خدمت که در مصلی نماز جمعه بیرجند برپا شده بود به خبرنگاران، اظهار کرد: میز خدمت فرصتی برای پاسخگویی به مردم و رفع ابهامات در اذهان جامعه درباره مسائل مختلف است.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: با توجه به اینکه طرح اقتصادی دولت مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها کار سنگین و بزرگی است نیاز دارد که در پاره ای موارد مسئولان مرتبط با اجرای این طرح به صورت چهره به چهره با مردم به گفت و گو بنشینند و ابهامات خود را مطرح و پاسخ سوالات خود را بگیرند.

قناعت با اشاره به اینکه میزهای خدمت تا زمانی که نیاز باشد، وجود خواهند داشت، گفت: امیدواریم طرح بزرگ اقتصادی ملی و فراملی به واسطه تأثیراتی که بر کشورهای همسایه گذاشته) که در حال اجرا است با رفع ابهامات با کمترین مشکل روند کار خود را طی کنند.

وی اظهار کرد: قرار نیست که یارانه و ارز ترجیحی حذف شود بلکه قرار است در نحوه پرداخت یارانه ها یک جا به جایی صورت گیرد و به جای آنکه یارانه به کالا و محصول و یا وارد کننده تعلق گیرد به خود افراد جامعه داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرگونه افزایش قیمت خارج از روند قانونی ممنوع است

هرگونه افزایش قیمت خارج از روند قانونی ممنوع است