مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 14:022022-05-20سياسي

قرارگاه مرکزی طرح اوقات فراغت تابستان در بندرلنگه تشکیل می شود


بنا داریم با تشکیل یک قرارگاه مرکزی به کلاس های تابستانی سامانی بدهیم تا بهره وری آنها بالاتر برود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرلنگه، حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: با تاسف باید گفت در سه دهه گذشته نرخ باروری کلی در جهان33درصد اما در ایران 70درصد کاهش یافته که یک محقق آمریکایی در مقاله اش می نویسد این میزان کاهش نرخ باروری در ایران از سریع ترین آمار کاهش ناباروری در تاریخ بشریت است.

وی افزود: ایران وارد مرحله سالمندی شده و در حال حاضر ششمین کشور جهان است که به سرعت به سمت پیری پیش می رود، مردم می دانند که اگر کشور پیر شد هزینه نگهداری سالمندان تعداد خانه های سالمندان بسیار افزایش می یابد که این مسئله مشکلات مختلف روحی، عاطفی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را به دنبال دارد و همچنین پیری جامعه ما عاملی برای کم شدن نیروی کار و کاهش تولید و احتیاج به بیگانگان می شود.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه بیان داشت: تغییر فرهنگ جمهوری اسلامی ایران برای وارد کردن نیروی کار از خارج از کشور  و تضعیف نیروی دفاعی کشور از دیگر آفات پیری جمعیت کشور است.

حجت الاسلام اسماعیل نیا گفت: پدران و مادران و دلسوزان نظام باید نسبت به این مسئله بی تفاوت نباشند و زمینه افزایش نرخ باروری را فراهم آورند، خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه مرکزی طرح اوقات فراغت تابستان در بندرلنگه تشکیل می شود

قرارگاه مرکزی طرح اوقات فراغت تابستان در بندرلنگه تشکیل می شود