مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 13:572022-05-20اقتصادي

تاکید وزیرراه برای تعیین تکلیف قطعه سوم آزادراه ارومیه ـ تبریز


وزیر راه از ضرورت تعیین تکلیف قطعه سوم آزاد راه ارومیه_تبریز خبر داد و گفت: برای از سرگیری تونل و پروژه باید جلسه ای جهت تعیین تکلیف و ادامه کار با بنیاد تعاون ناجا برگزار و وضعیت موجود در خصوص ادامه پروژه توسط بنیاد تعاون مشخص شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، رستم قاسمی در جریان بیست و یکمین سفر هیات دولت به آذربایجان غربی و در بازدید از قطعه سه  آزادراه ارومیه ـ تبریز  با اشاره به اینکه این طرح به هر دلیلی سال ها متوقف شده است اظهار داشت: برای از سرگیری تونل و پروژه باید جلسه ای جهت تعیین تکلیف و ادامه کار با بنیاد تعاون ناجا برگزار  وضعیت موجود در خصوص ادامه پروژه توسط بنیاد تعاون مشخص شود.

وی با بیان اینکه بنیاد تعاون تمایلی به ادامه پروژه نداد تصریح کرد: بنیاد تعاون ناجا در صورت قطع همکاری باید تسویه حساب کرده و روش های دیگری را در نظر بگیریم، این بازدید بسیار تعیین کننده بود که توانستیم آخرین وضعیت را از نزدیک ببینیم و نیاز و خواسته مردم را لمس کنیم.

وزیر راه و شهرسازی، تصریح کرد: به زودی جلسه ویژه این پروژه را در تهران برگزار خواهیم کرد، باید وضعیت این آزادراه تعیین تکلیف شده و با حضور نمایندگان هر 2 استان مجاور بررسی ها انجام پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید وزیرراه برای تعیین تکلیف قطعه سوم آزادراه ارومیه ـ تبریز

تاکید وزیرراه برای تعیین تکلیف قطعه سوم آزادراه ارومیه ـ تبریز