مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 13:572022-05-20اجتماعي

طوفان گردوخاک در شمال سیستان و بلوچستان شدت می گیرد


هواشناسی سیستان و بلوچستان با توجه به پیش بینی شدت گرفتن بادهای 120 روزه برای اوایل هفته آینده در منطقه سیستان، هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

- به نقل از روابط عمومی هواشناسی سیستان و بلوچستان، محسن حیدری با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی اداره کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: از اواخر وقت روز شنبه پیش رو تا صبح دوشنبه وزش باد شدید تا خیلی شدید سبب ایجاد طوفان گردوخاک در شهرستان های منطقه سیستان شامل زابل، زهک، نیمروز، هامون و هیرمند خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه طوفان در این مناطق سبب کاهش دید و کیفیت هوا می شود، افزود: در ابتدای هفته دمای هوا در این مناطق 4 تا 6 درجه خنک تر خواهد شد.

وی با اشاره به احتمال خسارت این طوفان به محصولات کشاورزی، گلخانه ها و احتمال لغو پروازها در این منطقه، ادامه داد: در برخی ساعات افزایش غبار در نوار شرقی و غرب استان نیز پیش بینی می شود.

حیدری گفت: وزش باد شدید و گردوخاک در نوار شرقی و غرب استان در برخی ساعات به ویژه در دلگان، فنوج، شمال ایرانشهر، شرق میرجاوه، گلشن، سراوان، خاش و میرجاوه و شورگز احتمال اختلال در تردد جاده ای و ریلی را نیز به همراه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان گردوخاک در شمال سیستان و بلوچستان شدت می گیرد

طوفان گردوخاک در شمال سیستان و بلوچستان شدت می گیرد