مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 13:472022-05-20سياسي

مسئله «اشتغال و تأمین آب شرب» از مطالبات مردم ایذه است


موضوعات اشتغال، تأمین آب شرب، ساخت استادیوم و… با توجه به پتانسیل های موجود در شهرستان ایذه از مطالبات مردم این شهرستان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محمد عبدالنبی موسوی فرد ظهر امروز جمعه در خطبه های نماز جمعه این هفته بیان کرد: در تمام گذر تاریخ تحریف بر همه حوادث پیروز شده و این تحریف بود که 30 هزار نفر را در مقابل امام حسین (ع) قرار داد؛ همچنین در نقطه مقابل تحریف، تحریم است که بسیار اثر گذار است و ما اگر توانستم تحریف را کنترل کنیم حتماً در مقابل تحریم خواهیم ایستاد.

وی با تشکر از مردم شهرستان ایذه افزود: این شهرستان در تمام سالیان شیعه محور و اسلام محور بوده است و عملکرد دینی مثبتی داشته اند و بختیاری ها همیشه ظلم ستیز بوده و هستند.

حجت الاسلام موسوی فرد با اشاره به حوادث اخیر در شهرستان ایذه، اظهار کرد: چندین نفر نسبت به مسجدالنبی این شهرستان هتک حرمت داشتند اما با حضور هزاران نفر از مردم این شهرستان این حرکت اغتشاش گران را محکوم کردند.

نماینده ولی فقیه خوزستان با بیان اینکه اشتغال، تأمین آب شرب، ساخت استادیوم و… با توجه به پتانسیل های در شهرستان ایذه از مطالبات مردم هستند، گفت: مدیران ارشد امروز در این شهرستان حضور پیدا کرده اند و مردم می توانند در میز خدمت مشکلات خود را بیان و پیگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئله «اشتغال و تأمین آب شرب» از مطالبات مردم ایذه است

مسئله «اشتغال و تأمین آب شرب» از مطالبات مردم ایذه است