مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 13:472022-05-20سياسي

مشکلات کشوریکباره قابل حل نیست/ضرورت برخورد با رانت خواران زالوصف


مشکلات اقتصادی کشور یکباره به وجود نیامده که یکباره انتظار حل آنان را داشته باشیم، کسانی که می گویند در فرصت کوتاه می توان این مشکلات را رفع کرد اشتباه می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته قم که در مصلی قدس این شهر برگزار شد، با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور اظهار داشت: به طور کلی برای عبور از مشکلات کشور باید از کسانی استفاده شود که از تجربه کافی مدیریتی در سطح کلان برخوردار باشند تا بتوانند مشکلات بزرگ را حل کنند و این مسئله با داشتن برنامه صحیح و اتخاذ تصمیمات قاطع و اطلاع رسانی درست و به موقع می تواند امکان پذیر باشد.

آیت الله سعیدی عنوان داشت: مشکلات اقتصادی کشور یکباره به وجود نیامده که یکباره انتظار حل آنان را داشته باشیم و کسانی که می گویند در فرصت کوتاه می توان این مشکلات را رفع کرد اشتباه می کنند و در این مسیر می بایست با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری گام های رو به جلو برداشت.

وی تصریح کرد: باید رانت خواری را در کشور از بین برد و مسئولان نباید بگذارند عده ای زالو صفت برای کسب درآمد حرام، اینگونه با اقتصاد و معیشت کشور برخورد کنند.

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) بیان داشت: یارانه دادن به اقشار جامعه اگر چه اقدام مثبتی است اما این میزان برای حل مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات کشوریکباره قابل حل نیست/ضرورت برخورد با رانت خواران زالوصف

مشکلات کشوریکباره قابل حل نیست/ضرورت برخورد با رانت خواران زالوصف