مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 13:422022-05-20سياسي

مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی خارگ حل شود


امام جمعه خارگ با اشاره به مشکلات دانشگاه آزاد جزیره خارگ گفت: مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی جزیره خارگ حل شود.

- ، حجت السلام موسی کمالی در خطبه های نماز جمعه جزیره خارگ اظهار داشت: فرزند آوری یکی از مهمترین مؤلفه های علم جمعیت و از جمله موضوعاتی است که در حوزه مسائل اجتماعی، توجه زیادی را به خویش معطوف داشته است، تحولات جمعیتی هر کشوری بیش از هر عاملی ریشه در باورها و نگرش زوجین به فرزند آوری دارد.

امام جمعه خارگ افزود: از تشکیل خانواده و پشتیبانی از آن باید به عنوان یک اصل در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موردتوجه بیشتر قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: حمایت از تولیدات و فرآورده های داخلی می تواند به پویایی و رونق بخشی تولید و صنعت کمک کرده و زمینه را برای افزایش اشتغال و بهبود کسب وکار در جامعه فراهم کند و موجب بهبود وضعیت اشتغال و کارآفرینی برای خیل عظیمی از جوانان و نیروهای تحصیل کرده کشورمان و در نهایت حمایت از کارگر ایرانی و بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم شود.

حجت الاسلام کمالی در ادامه به نقش مؤثر دانشگاه آزاد اسلامی خارگ در تأمین نیروی کار دریایی کشور خاطر نشان کرد: استدعا دارم به دانشگاه علوم دریایی این جزیره که قدمتی غنی در تأمین نیروی کار دریایی کشور داشته نگاه ویژه و مثبت داشته باشند، متأسفانه به مسئولان دانشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی خارگ حل شود

مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی خارگ حل شود