مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 13:372022-05-20سياسي

آیت الله سعیدی: دشمن با آشوب داخلی به دنبال امتیازگیری در مذاکرات است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه های امروز نماز جمعه قم که در مصلی قدس برگزار شد، با بیان اینکه انسان مومن هیچگاه از تکلیف فرار نمی کند، عنوان کرد: متقین و مومنین همیشه در عرصه جهاد پیشگام هستند و حتی اگر برایشان امکان حضور در جبهه علیه باطل نباشد، گریان و محزون هستند.

وی با اشاره به نزدیک شدن به سالروز فتح خرمشهر گفت: فتح خرمشهر یکی از مصادیق بارز استقامت، شجاعت و دلاوری های رزمندگان اسلام در زمان جنگ تحمیلی بود.

امام جمعه قم با اشاره برگزاری کنگره ملی 4 هزار شهید روحانی در قم، اظهار کرد: شهدای روحانیت نه فقط در عرصه تبلیغ و جهاد تبیین بلکه در عرصه رزم نیز حضور پیدا کردند و با تأسی به سیدالشهداء (ع) فی سبیل الله جان خودشان را فدا کردند.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت امام صادق (ع) در هفته پیش رو بیان کرد: شخصیت این امام همام، به اندازه ای جامع و برجسته است که به جز عالمان شیعه، علما و عرفای سنی نیز توجه ویژه ای به ایشان دارند.

سعیدی تأکید کرد: برای عبور از مشکلات کشور، باید از کسانی استفاده شود که از تجربه کافی و مدیریتی در سطح کلان برخوردار باشند تا بتوانند مشکلات کشور را حل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سعیدی: دشمن با آشوب داخلی به دنبال امتیازگیری در مذاکرات است

آیت الله سعیدی: دشمن با آشوب داخلی به دنبال امتیازگیری در مذاکرات است