مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 13:372022-05-20سياسي

خطیب جمعه رشت: به جوانان میدان دهید نویدهایی در راه است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام احمد طیبی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت در مصلی این شهر با گرامیداشت روز جمعیت اظهار کرد: در سه دهه اخیر کاهش جمعیت هفتاد درصد بوده است، آمارها نشان از انفجار پیری در آینده دارد و طی سه مرحله به آن می رسد، این موضوع آن قدر جدی است که یکی از سیاستمداران آمریکا توصیه کرده که از حمله پیش دستانه به هسته ای ایران اجتناب کنید چراکه آمارهای جمعیتی و تغییر نسل در ایران به نفع این کشور نیست.

وی با بیان اینکه مسئله اقتصاد یکی از موضوعات مؤثر برای میزان جمعیت در میان خانواده هاست، گفت: باید از خانواده ها حمایت کرد تا در ازدیاد نسل یک حرکت انقلابی و ایثارگرایانه در افزایش نسل و جوانی جمعیت اتفاق بیفتد و این محقق نمی شود مگر با حمایت از خانواده.

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه مردم بصیر و قدرتمند ایران اسلامی فتح خرمشهر را نمونه عبرت آموز تاریخی می دانند، افزود: دشمن در آغاز جنگ با وحدت و همدلی و هماهنگی مردم و مسئولین مواجه شده و نقشه های شوم آن ها نقش بر آب شد.

وی با اشاره به اینکه امروز با درگیر کردن اذهان مردم با جنگ ترکیبی می خواهند به مردم بقبولانند که تنها راه نجات کشور مصالحه و تسلیم در برابر غرب است، تصریح کرد: همراهی و بصیرت و هوشیاری مردم با طرح دولت نقشه های شوم دشمن ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطیب جمعه رشت: به جوانان میدان دهید نویدهایی در راه است

خطیب جمعه رشت: به جوانان میدان دهید نویدهایی در راه است