مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 13:372022-05-20سياسي

امام جمعه شهرکرد: ابهامات مردم درباره طرح جدید دولت رفع شود


امام جمعه شهرکرد با اشاره به اقدام شجاعانه دولت در اصلاح یارانه ها گفت: مردم در خصوص نحوه اجرای طرح ابهاماتی دارند که باید بپرسند و پاسخ بگیرند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام امروز در خطبه های نماز جمعه شهرکرد با اشاره به شناخت 45 الی46 ساله ای که از این استان دارد، گفت: این شناخت نشان داده که مردم این استان تعصب انقلابی دارند و انقلابی بودن را به معنای آشوب و تعرض نمی دانند بلکه آن را به معنای راه تکامل و راه تحقق احکام الهی می دانند.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: مقام معظم رهبری مدام به ما سفارش می کنند در راه انقلاب بمانیم یعنی اینکه سعی کنیم سبک زندگی دینی داشته باشیم که این سبک در این استان وجود دارد.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه مردم چهارمحال و بختیاری نمی توانند حرکت ها، شعارها و افراد غیر از این مسیر و حرکت را تحمل کنند پس در مقابل افرادی که می خواهند حیثیت انقلابی را از بین ببرند می ایستند، افزود: توجه داشته باشید دشمن اسلام غلط را به شما القا نکند.

آیا در زمان گذشته چپاول و مشکل وجود نداشت؟ نکونام اظهار کرد: حرف دشمن این است که مشکل مردم مشکلات معیشتی است و ایراداتی از قبیل چپاول، قاچاق و سوءمدیریت در جامعه وجود دارد پس این ها در شأن نظام اسلامی نیست پس این نظام، نظام اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شهرکرد: ابهامات مردم درباره طرح جدید دولت رفع شود

امام جمعه شهرکرد: ابهامات مردم درباره طرح جدید دولت رفع شود