مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 13:372022-05-20اقتصادي

8 منطقه آزاد جدید در کشور راه اندازی می شود


نمایده ویژه رییس جمهور ودبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور در جلسه شورای اداری شوط از راه اندازی 8 منطقه آزاد جدید در کشور خبرداد.

- ، سعید محمد ظهر جمعه در جلسه شورای اداری شوط اظهار کرد: در حال حاضر 7 منطقه آزاد فعال در کشور وجود دارد و هشت منطقه آزاد هم بزودی راه اندازی خواهد شد که تمام تلاش دبیر خانه مناطق آزاد در دولت جدید کمک به این مناطق و کاهش مشکلات مناطق آزاد کشور است.

وی دوگانگی مدیریت در مناطق آزاد را از عمده مشکلات موجود و آسیب دیدگی در این مناطق نام برد و افزود: تلاش داریم تا با اعمال ماده 65 قانون اداره مناطق آزاد، مدیریت در مناطق آزاد زیر نظر مدیر عامل باشد.

سعید محمد، سرمایه گذاری، تولید، صادرات و کمک به اقتصاد کشور را از جمله ایجاد مناطق آزاد بیان کرد و گفت: برای ثبات بازار ارز در کشور باید از سرمایه گذاران در کشور و خصوصاً مناطق آزاد حمایت شود.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد همچنین از فعال کردن گروه های جهادی در مناطق آزاد کشور برای اجرا و حمایت از طرح های عمرانی خبر داد.

عبدالرحیمی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو هم در این منطقه از هزینه شدن 135 میلیارد تومان برای اجرای طرح های عمرانی در سال جاری خبر داد و گفت: محصور نشدن منطقه آزاد ماکو باعث شده است تا منطقه آزاد ماکو از بسیاری از مزیت های مناطق آزاد بی بهره شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 منطقه آزاد جدید در کشور راه اندازی می شود

8 منطقه آزاد جدید در کشور راه اندازی می شود