مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 13:222022-05-20سياسي

صبر مردم پیش بینی ها را بهم ریخت


صبور بودن و دشمن شناسی مردم باعث شد در این چند روزی که شبکه های معاند هر چه تلاش کردن برای شورش مردمی، ولی از مردم که هیچی حتی از مزدوران اجیر شده شان را هم نتوانستند به خیابان ها بکشانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دشتستان، حجت الاسلام حسن مصلح ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر برازجان اظهار داشت: درود بر شرف، عزت، صبر و شکیبایی این مردم بزرگ که برخلاف پیش بینی های بعضی مخالفین داخلی و تلاش عوامل بیرونی مرتب سعی می کردند به جهت تصمیم و اقدام اصلاحی اقتصادی دولت فضای جامعه را با انتشار اخبار و فیلم های غیرواقعی ملتهب نشان دهند که موفق نشدند.

امام جمعه برازجان افزود: برنامه اصلاحیه اقتصادی دولت که بارها توسط مسؤولین اعلام شده این است که پرداخت یارانه های حمایتی یا همان ارز 4200 تومانی که تاکنون به واردکنندگان کالاهای اساسی پرداخت می شده از این به بعد این یارانه ها مستقیماً به دست خود مردم و مصرف کنندگان نهایی برسد.

وی ادامه داد:  این طرح  به نفع محرومین و مستضعفین است؛ این طرح ضد فساد، ضد دزدی، ضد قاچاق و در راستای اجرای عدالت و کاهش فاصله طبقاتی است.

مصلح به مناسبت 30 اردیبهشت روز جمعیت و فرزند آوری بیان کرد:  ابلاغ سیاست های کلی جمعیت در 30 اردیبهشت 1393 در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری ارتقا، پویایی، بالندگی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صبر مردم پیش بینی ها را بهم ریخت

صبر مردم پیش بینی ها را بهم ریخت