مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 13:222022-05-20سياسي

رییسی: رشد اقتصادی 8 درصد دور از انتظار نیست


رشد اقتصادی 8 درصد با کمک مردم دور از انتظار نیست.

باید از همه ظرفیت های استان و شهرستان در جهت رفع بیکاری بهره جست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، رییس جمهور با اشاره به اولویت های اصلی دولت سیزدهم گفت: تامین سلامت، اشتغالزایی و رشد اقتصادی جزو اولویت های اصلی دولت است.

سید ابراهیم رییسی ظهر امروز و در جریان بیست و یکمین سفر استانی هیئت دولت، با حضور در جمع پرشور مردم شهرستان مهاباد، با اقشار مردم این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

رییس جمهور در این دیدار، با اشاره به اینکه آذربایجان غربی در عرصه های مختلف خوش درخشیده و نام شهیدان زینت بخش این دیار است، اظهار داشت: مردم مهاباد و این منطقه یک امتحان و آزمون ویژه ارائه دادند که در مقابل بدخواهان با بصیرت ایستادگی کردند و باید به مردم مهاباد و استان به خاطر بصیرت و ایستادگی تبریک عرض کرده و به نسل جدید اعلام کنم که مردم این استان مقاومت کرده و در مقابل دشمن ایستادند؛ سهم شهرستان مهاباد در دفاع از حریم انقلاب بی نظیر بوده است.

رییسی، با اشاره به اینکه بسیج یک تشکل سیاسی نیست و جریان فراگیری برای همه دلدادگان انقلاب است، عنوان کرد: دولت خدمتگزار مردم است.

در زمان مسئولیت در قوه قضاییه وعده سفر به مهاباد را به امام جمعه محترم شهرستان داده بودم که در اولین سفرم به استان آذربایج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: رشد اقتصادی 8 درصد دور از انتظار نیست

رییسی: رشد اقتصادی 8 درصد دور از انتظار نیست