مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 13:172022-05-20سياسي

مشکلات حوزه آب خوی به رییس جمهور منتقل می شود


مشکلات حوزه آب شهرستان خوی احصا و بررسی شده و در جلسه ارموز هیئت دولت در استان آذربایجان غربی به رییس جمهور منتقل می شود.

- ، سیدمحمد حسینی ظهر جمعه در بازدید از مخازن در دست ساخت شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی افزود: با توجه به بازدیدهای صورت گرفته و احصای مشکلات، امیدواریم با نگاه ویژه رییس جمهور گام های جدی در این حوزه برداشته شود.

نماینده مردم شهرستان های خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید اظهار کرد: با توجه به وابسته بودن اقتصاد شهرستان خوی به کشاورزی برای تأمین آب اقدام به حفر بی رویه چاه کشاورزی شده که به همین دلیل دشت خوی دشت ممنوعه اعلام شده است.

عادل نجف زاده یادآور شد: برای رفع مشکل آب این شهرستان 2 استراتژی وجود دارد که یکی از آنها انتقال آب شرب از سد آغچای و دیگری احداث و انتقال آب از سد الند است.

وی اظهار امیدواری کرد دولت در جلسه امروز هیأت دولت برنامه خود برای تأمین آب شرب شهرستان خوی را اعلام کند تا یکی از مشکلات اساسی مردم این منطقه رفع شود.

مدیر شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی نیز با اشاره به اینکه نیاز آبی شهرستان 350 هزار نفری خوی از منابع زیر زمینی تأمین می شود، گفت: تأمین آب این شهرستان از 100 حلقه چاه و 60 دهنه چشمه تأمین می شود که این منبع جوابگو نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات حوزه آب خوی به رییس جمهور منتقل می شود

مشکلات حوزه آب خوی به رییس جمهور منتقل می شود