مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 13:072022-05-20سياسي

وزارت جهاد کشاورزی تولید محصولات استراتژیک را حمایت کند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: وزارت جهاد کشاورزی با اعمال حاکمیت و توجه به الگوی کشت، کشت محصولات استراتژیک را مورد توجه قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید حسن عاملی ظهر جمعه در دیدار با معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور آب و خاک اظهار کرد: کشت هندوانه با آب بری بالا مشکلاتی را در تأمین منابع آب بخش کشاورزی به وجود آورده که بهتر است به جای آن کشت دانه های روغنی و گندم که نیاز کشور است، مورد توجه قرار گیرد.

وی تأمین امنیت غذایی را به عنوان اولویت جدی در کشور یادآور شد و تصریح کرد: با توجه به شرایط سخت کشورهای مختلف در تأمین محصولات ارزشمند به ویژه تولید محصولات غذایی بهتر است خودکفایی در تولید دانه های روغنی، گندم و نهاده های دامی مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اقدام شایسته وزارت جهاد کشاورزی را در اجرای کشت قراردادی یادآور شد و گفت: با تأمین نیازمندی زارعین شایسته است کشت و زرع آنها به درستی مدیریت و بهره وری در بالاترین سطح ارتقا یابد.

آیت الله عاملی با اشاره به ضرورت تکمیل پروژه عظیم پایاب سد خداآفرین افزود: مهمترین مطالبه مردم شمال استان اردبیل بهره برداری از فازهای مختلف این پروژه است که امیدواریم در سال جاری در 42 هزار هکتار اراضی پایاب سد خداآفرین امک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت جهاد کشاورزی تولید محصولات استراتژیک را حمایت کند

وزارت جهاد کشاورزی تولید محصولات استراتژیک را حمایت کند