مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 13:022022-05-20بين الملل

انتقاد عفو بین الملل از مواضع تل آویو درباره ترور «ابو عاقله»


سازمان عفو بین الملل اعلام کرد خودداری رژیم صهیونیستی از انجام تحقیقات درباره ترور شیرین ابو عاقله، نقض تعهدات این رژیم در چارچوب قوانین بین المللی است.

- به نقل از الجزیره، سازمان عفو بین الملل در واکنش به مواضع رژیم صهیونیستی در قبال پرونده ترور شیرین ابو عاقله خبرنگار فلسطینی الجزیره در اردوگاه جنین اعلام کرد: تصمیم اسراییل مبنی بر مخالفت با انجام تحقیقات درباره ترور شیرین ابو عاقله، نقض تعهداتش در چارچوب قوانین بین المللی است.

موضع این نهاد بین المللی در حالی است که روزنامه صهیونیستی هاآرتص دیروز پنج شنبه فاش کرد ارتش رژیم صهیونیستی هیچ تصمیمی برای تحقیق در مورد شهادت شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی ندارد.

این روزنامه بیان کرد که علت اینکه ارتش نمی خواهد تحقیقی در این باره انجام دهد این است که این مسئله کاملاً روشن است و هیچ ابهامی در مورد آن وجود ندارد.

البته هاآرتص تاکید کرد که ظاهراً دلیل دیگری هم وجود دارد و آن اینکه ارتش رژیم صهیونیستی برآورد کرده که بازخواست نظامیان اسراییلی در رابطه با این حادثه، موجب بحث و مجادله خطرناکی در داخل نهادهای نظامی و جامعه صهیونیستی خواهد شد.

این روزنامه اشاره کرد که شهادت ابوعاقله در سطح وسیعی در رسانه های جهان پوشش داده شد و موجب شد تا ارتش رژیم صهیونیستی با موج گسترده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد عفو بین الملل از مواضع تل آویو درباره ترور «ابو عاقله»

انتقاد عفو بین الملل از مواضع تل آویو درباره ترور «ابو عاقله»