مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 12:522022-05-20ورزشي

«گادوین منشا» بعد از پنج سال در آستانه آقای گلی لیگ برتر ایران


مهاجم 32 ساله و نیجریه ای شاغل در لیگ برتر، پس از 5 فصل حضور در فوتبال ایران و بازی در 5 تیم، سرانجام در آستانه آقای گلی قرار گرفت.

- ، تیم فوتبال مس رفسنجان که دومین فصل حضور خود در لیگ برتر را تجربه می کند در هفته بیست و هشتم توانست صنعت نفت را با 2 گل در آبادان شکست دهد تا با 44 امتیاز در رده ششم جدول باقی بماند.

رفسنجانی ها در حالی به این پیروزی رسیدند که اولین گل این تیم توسط گادوین منشا به ثمر رسید که این چهاردهمین گل این فصل و پنجاه و یکمین گل او در لیگ برتر بود که با پیراهن 5 تیم به ثمر رسیده است.

منشا با زدن این گل در فاصله 2 هفته مانده به پایان فصل فاصله اش را در جدول گلزنان با نزدیک ترین تعقیب کننده اش به 4 گل رساند تا شانسش برای آقای گلی این فصل بیش از گذشته شود.

این مهاجم با تیم پیکان به فوتبال ایران معرفی شد و پس از درخشش در این تیم به پرسپولیس پیوست.

او سپس بازی در تیم های استقلال و گل گهر را هم در لیگ برتر تجربه کرد و امسال پیراهن مس رفسنجان را بر تن کرد که این پنجمین تیم او در ایران باشد.

منشا که در این مابین حضوری کوتاه مدت در لیگ امارات و تیم عجمان را هم تجربه کرد، در هیچیک از تیم های ایرانی اش بیشتر از یک فصل حضور نداشته و از نظر تعداد گل های زده، بهترین دوران او با گل گهر و پیکان بوده که به ترتیب 16 و 15 گل در یک فصل برای آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«گادوین منشا» بعد از پنج سال در آستانه آقای گلی لیگ برتر ایران

«گادوین منشا» بعد از پنج سال در آستانه آقای گلی لیگ برتر ایران