مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 12:522022-05-20اقتصادي

اجرای حمایت از تاسیسات گردشگری در زمینه تعرفه گاز مصرفی


معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی گفت: حمایت از فعالین گردشگری و بخش خصوصی از اصلی ترین اولویت های این حوزه به شمار می آید.

- ، علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از ابلاغ اجرایی شدن قانون حمایتی تعرفه مصرف گاز طبیعی تأسیسات گردشگری، آب درمانی و هتل ها از ابتدای سال جاری مشابه تعرفه بخش تجاری و خارج شدن از تعرفه صنعتی به ادارات کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خبر داد و بر لزوم نظارت بر اجرای قانون جهت بهره مندی مراکز مذکور از فرصت حمایتی حاصل تاکید کرد.

شالبافیان با بیان این خبر گفت: پس از تصویب قانون بودجه و مکاتبه وزیر گردشگری با وزیر نفت مبنی بر اعلام مصادیق تأسیسات گردشگری موضوع جز 2 بند م تبصره 9 قانون بودجه سال 1401 تعرفه گاز طبیعی تأسیسات گردشگری، صنایع دستی و آب درمانی و هتل ها از ابتدای سال جاری مشابه تعرفه بخش تجاری معادل 1,495 ریال محاسبه خواهد شد و از شمول تعرفه صنعتی خارج شده اند.

بدیهی است مشمولین قانون با ارائه تاییدیه از ادارات کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی می توانند از مزایای قانونی موجود استفاده کنند.

وی افزود: بر اساس قانون بودجه سال 1401 تصویب محاسبه تعرفه گاز مصرفی تأسیسات گردشگری و صنایع دستی و آب درمانی مشابه خدمات اجرایی شد و پیرو آن موضوع اعلام مص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای حمایت از تاسیسات گردشگری در زمینه تعرفه گاز مصرفی

اجرای حمایت از تاسیسات گردشگری در زمینه تعرفه گاز مصرفی