مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 12:472022-05-20پزشكي

اهدای عضو یک بانوی سنندجی چند نفر را از مرگ حتمی نجات داد


با اهدای عضو مرحومه سهیلا رستگارمنش از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کردستان چند نفر از مرگ حتمی نجات یافتند.

- شیدا خیرالهی رییس واحد شناسایی و پیوند اعضای معاونت درمان دانشگاه کردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج با این توضیح که خانم سهیلا رستگارمنش همکار دانشگاه علوم پزشکی که 30 سال در واحد رادیولوژی دانشگاه مشغول بکار بود و سال گذشته بازنشسته شد، در 25 اردیبهشت ماه جاری در اثر سانحه تصادف به بیمارستان کوثر سنندج اعزام و در بخش مراقبت های ویژه بستری و تحت درمان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: متاسفانه علی رغم تلاش پزشکان معالج، این بانوی سنندجی در تاریخ 27 اردیبهشت ماه جاری دچار مرگ مغزی شده و تیم پزشکان معتمد وزارت بهداشت مرگ مغزی ایشان را تایید کردند.

خیرالهی اضافه کرد: پس از تایید قطعی مرگ مغزی، اقدام به اخذ رضایت از خانواده مرحومه انجام شد و خوشبختانه خانواده فهیم و نوع دوست مرحومه رضایت خود را مبنی بر اهدا عضو عزیزشان اعلام و جسد به بیمارستان سینای تهران اعزام تا عملیات جداسازی اعضای بدن انجام شود.

رییس واحد شناسایی و پیوند اعضای معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان ضمن قدردانی از خانواده فهیم و نوع دوست این همکار عزیز که با اهدای اعضای بدن فرزند خود جان چند نفر را از مرگ حتمی نجات دادند، گفت: جسد این جانبخش با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای عضو یک بانوی سنندجی چند نفر را از مرگ حتمی نجات داد

اهدای عضو یک بانوی سنندجی چند نفر را از مرگ حتمی نجات داد